V říjnu jsme si začali vyprávět o podzimu. Na vycházce si všímali změn v přírodě, poznávali listy stromů a rozlišovali listnaté a jehličnaté stromy, pozorovali květiny, které kvetou na podzim.
Při hodině výtvarných činností si zkusili frotáž listů, listy vystřihli a nalepili na podzimní plášť.
Během distanční výuky jsme opakovali ovoce a zeleninu, jak a s čím pracujeme na zahradě, co roste na poli, jaká část rostliny je k užitku lidem nebo živočichům.
V rámci kapitoly o podzimu výuka směřovala k určování jehličnatých a listnatých stromů a poznávání jejich plodů. V rámci projektu, kdy děti zakreslovaly do obrázku stromu korunu, listy a provedly frotáž kůry, dostaly malou „bojovku“. Měly za úkol vytvořit z přírodnin podzimní vílu anebo podzimního mužíčka. Za pomoci dospělých se jim práce velmi zdařila a děti přinesly nové a zajímavé nápady při jejich výrobě.